Zrozumiesz, dlaczego niektóre e-maile pozostają bez odpowiedzi, podczas gdy inne prowadzą do nowych transakcji, kontaktów i znajomości.
Dowiesz się:
- Jak stworzyć tytuł, temat i treść e-maila tak, aby nie wylądował on w koszu?
- Jak prowadzić korespondencję elektroniczną, której celem jest zamknięcie sprzedaży lub osobiste spotkanie?
- Czego oczekują Ci, którzy zadają pytania przez e-mail? W jaki sposób udzielać im odpowiedzi, aby nie stracić ich zainteresowania?
Nauczysz się wykorzystywać webinaria (seminaria internetowe) do budowania przewagi konkurencyjnej oraz rozpowszechniania swoich propozycji.
Dowiesz się:
- Jak wykorzystać prezentacje prowadzone przez Internet do optymalizacji kosztów działania i pogłębiania relacji?
- W jaki sposób prowadzenie webinariów pozwoli Ci łatwo i tanio dać słuchaczom to, czego potrzebują?
- Jak prowadzić prezentacje internetowe, aby odbiorcy uznali je za wartość dodaną, a nie za uboższą wersję tradycyjnych szkoleń?
Ten trening jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
- Zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność Twojej oferty
- Skutecznie promować pomysły, dzieła, miejsca lub osoby
- Skutecznie rozpowszechniać idee, poglądy i wartości, na których Ci zależy
- Prowadzić atrakcyjne szkolenia, konferencje i rozmowy przez Internet
- Uczynić swoją komunikację wirtualną łatwiejszą, swobodniejszą i bardziej przekonującą