fbpx

Seminarium szkoleniowe “Mistrzostwo w sprzedaży”
Skuteczna sprzedaż na trudnym nasyconym rynku? To wcale nie musi być trudne! 

„Zamiast robić wrażenie na Kliencie, bądź pod jego wrażeniem“ –  Brian Tracy

Podczas seminarium nauczysz się jak:

  • Budować wysoki poziom pewności siebie jako sprzedawcy
  • Wykorzystać narzędzia psychologii sprzedaży
  • Wzbudzać zaufanie i wiarygodność klienta
  • Prowadzić przekonujące prezentacje
  • Uzyskiwać ponowną sprzedaż i polecenia klientów
  • Skutecznie odpowiadać na obiekcje klientów
  • Stworzyć „Złoty Łańcuch” poleceń dla nowych klientów
  • Opracować stały kanał ponownej sprzedaży dla zadowolonych klientów
  • Planować swój czas zgodnie z metodologią stosowaną przez liderów sprzedaży
  • W jaki sposób wykorzystać najnowsze technologie do zwiększenia wyników sprzedaży

Kto prowadzi szkolenie?

MAGDALENA ANNA KACHNIEWSKA

PROF. NADZWYCZAJNY SZKOŁY GŁÓWNEJ HANDLOWEJ, EKSPERT BTI

Absolwentka dwóch wydziałów (HZ i ES) Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, obecnie profesor tej Uczelni (Katedra Turystyki), a w kadencji 2012-16 członek Senatu i Dziekan Studium Magisterskiego SGH.
Członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej, przedstawiciel KGS w Senackiej Komisji Dydaktycznej, Członek Rady Współpracy z Biznesem i Rady Programowej KGS SGH.
Członek Zespołu Roboczego ds. Badań w Turystyce przy Ministrze Sportu i Turystyki (MSiT) oraz Komitetu Naukowego NETOUR Project – „Network for Excellence in Tourism through Organizations and Universities”.
Członek Rady Fundacji „Rok Rzeki Wisły” działającej na rzecz koordynacji zadań i projektów zagospodarowania rzeczywistego i symbolicznego potencjału Wisły oraz aktywizacji społeczności gmin nadwiślańskich.
Doradca przedsiębiorstw branży turystycznej i organizacji turystycznych (w tym Polskiej Organizacji Turystycznej i Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej) oraz innych organizacji aktywnych na gruncie ekonomii współpracy (w tym Stowarzyszenia Wspólnota Polska, wspierającego współpracę Polonii oraz Polaków z zagranicy z Ojczyzną w dziedzinach oświaty, nauki, kultury, gospodarki, turystyki i sportu).
W przeszłości pracownik prawie wszystkich szczebli zarządzania w hotelarstwie, w tym prezes zarządu Efekt Hotele S.A, dyrektor generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday Inn w Krakowie, członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego zarządzającego 4 polskimi hotelami.
Konsultant wiodący na etapie rozruchu 28 obiektów hotelowych w Polsce. Jurorka w licznych konkursach dla przedsiębiorców branży turystycznej (HoReCaTa), w tym „Hotelarz Roku” i MP Power Awards.

Propagatorka koncepcji stosowania e-marketingu i e-technologii w turystyce (przewodnicząca kapituły konkursu „NewTechNewTravel” oraz członek Rady Naukowej e-TravelForum).

RENATA KOZŁOWSKA

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL POLSKA

O MNIE:

Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Konsultant, trener biznesu, coach IICD. Absolwentka SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Jako właścicielka agencji reklamowej sprzedawała i prowadziła projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Vitax, Imperial Entertainment, Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. Będąc Dyrektorem Sprzedaży w austriackiej firmie szkoleniowej poszerzała kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR. Jest spełniona w roli mamy, wciąż zafascynowana światem i ludźmi.

OSIĄGNIĘCIA:

Ponad 500 pozyskanych do współpracy firm i międzynarodowych koncernów to jej bilans 15 lat aktywnej sprzedaży. Wnosi też wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu, menedżerów oraz  uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji.

ZAUFALI MI:

Airport Hotel Okęcie, Anek – hurtownia zabawek, Bank Pocztowy SA, BASF Polska, Carrefour Polska, CID Lines (chemia przemysłowa), Cleverlogistics Sp. zo.o. – spedycja, Continental Opony Polska, Douglas Polska, Kazgod (środki ochrony roślin), Kromiss Bis – obecnie Europoles Kromiss – słupy energetyczne, Lafarge Cement, Millenium Leasing, MitMar/Pamapol  – branża mięsna, Młyn Jacka Hotel&SPA, Orange Polska, Praktiker, ScandinavianExpress Sp. z o.o., SLX Sp. z o.o. (systemy multimedialne), Warbud.

KAROL FROŃ

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL POLSKA

O MNIE:
Przedsiębiorca, mówca, trener i coach. Autor książek: „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży” oraz „Psychologii Sprzedaży Telefonicznej”, a także bestsellerowego kursu online dla sprzedawców „23 Strategie Wybitnych Sprzedawców”.

OSIĄGNIĘCIA:

Od 2007 r. związany z branżą call center – wykonał ponad 30.000 rozmów z klientami. Współzałożyciel Contact Center One, które w drugim miesiącu istnienia zatrudniało 140 pracowników oraz właściciel Success Mind – firmy która zwiększa sprzedaż w przedsiębiorstwach poprzez wdrażanie innowacyjnych metod sprzedaży. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży – saleup.pl, z setkami godzin materiałów wideo zwiększających zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży. Wierzy, że „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich eventach i szkoleniach.

ZAUFALI MI:
Klienci, przedsiębiorcy, handlowcy, pracownicy, uczestnicy szkoleń.

PAWEŁ MUSIAŁOWSKI

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL POLSKA

O MNIE:
Trener, menedżer, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów; aktywista naukowy. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Aksjomat Training Institute. Kierownik okręgu w firmie Phinance S.A. Autor szkoleń z zakresu szeroko pojętych umiejętności miękkich, motywacji, komunikacji, zarządzania, autoprezentacji, sprzedaży oraz obsługi klienta dla firm i instytucji.

OSIĄGNIĘCIA:
Występował na scenie m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B.Bączkiem, Marcinem Prokopem oraz Robertem Korzeniowskim. Zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania.

ZAUFALI MI:
Pracownicy i członkowie zarządów firm oraz instytucji, m.in.: Carte d’Or, Iglotex, Phinance SA, Fellowes, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SED Stowarzyszenie Edukacji Diabetologicznej, Studio Figura, KAS Urządzenia Biurowe, Agencja Pracy Tymczasowej Work&Benefit, Cashback i wielu innych.

TOMASZ ZIELIŃSKI

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL POLSKA

O MNIE:
Praktyk z 22-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Przedsiębiorca specjalizujący się w podnoszeniu efektywności i optymalizacji procesów sprzedażowych i komunikacyjnych w firmach. Autor wielu projektów wdrażających najwyższe standardy w zespołach pracowniczych i menedżerskich.

OSIĄGNIĘCIA:
Pracując w pięciu międzynarodowych korporacjach, przeszedł wszystkie możliwe szczeble w strukturach sprzedaży, zaczynając od doradcy, przez kierującego zespołem sprzedażowym, kończąc na zarządzaniu strukturą składającą się z kilku regionów, obejmujących znaczną część kraju.

ZAUFALI MI:
Klienci, członkowie zespołów sprzedażowych, pracownicy i menedżerowie międzynarodowych korporacji.

MARCIN SEBASTIAN ROGOWSKI

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL POLSKA

O MNIE:
Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. Coach prowokatywny, trener, konsultant. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label.

OSIĄGNIĘCIA:
Posiada 20-letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Od 2010 r. prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla menedżerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował setki profesjonalnych negocjatorów, managerów, sprzedawców. Od 2014 r. szkoli trenerów w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC.

ZAUFALI MI:
Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu milionów euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji.

ADAM DĘBOWSKI

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL POLSKA

O MNIE:
Od 2006 r. specjalizuje się w zarządzaniu i zarządzaniu zmianą. Współwłaściciel dwóch firm (doradztwo, nowe technologie). Uczy, jak uwalniać się od blokad, oporów, które nas ograniczają, oraz jak pracując z innymi jako pracownik, menedżer, szef, radzić sobie z obawami przed zmianą. Pracuje z liderami nad poczuciem przytłoczenia, przemęczenia, natłokiem negatywnych emocji i stresem. Wykłada na wyższych uczelniach, szkolił się w USA, UK i Australii. Specjalizuje się w koncepcjach Leadership 3.0, Inner Leadership.

OSIĄGNIĘCIA:
Twórca innowacyjnej koncepcji rozwoju kompetencji przywódczych, zarządzania zmianą i oporem CVP (Change Value Process) oraz rocznego programu rozwoju menadżerów i Liderów CVP Program.

ZAUFALI MI:
Zapraszany jako ekspert do mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, „Forbes”, „Gazeta Prawna”. Prowadził szkolenia i procesy doradczo-coachingowe dla liderów z takich firm, jak: Orange, Google, Allegro, Alshaya, Smyk, LOT, Dell, P&G, RWE, PGNiG, Mars, GJ, X-Trade Brokers, czy ING.

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu zapraszamy do kontaktu: 733-250-350.

Gdzie i kiedy?

29 listopada

 

 Hotel Grandascot **** 
Józefa Szujskiego 4

31-123 Kraków

Zadzwoń do nas

+48 733 250 350

Napisz do nas

kontakt@spatiumdg.pl