Amerykański badacz Dr Daniel Goleman w trakcie swoich badań zidentyfikował dwanaście kluczowych kompetencji, którymi wyróżniają się wybitni przywódcy.
Są to:
- Emocjonalna samoświadomość,
- Emocjonalna samokontrola,
- Ukierunkowanie na osiąganie celów,
- Pozytywny światopogląd,
- Zdolność do dostosowania się,
- Empatia,
- Świadomość organizacyjna,
- Umiejętność oddziaływania,
- Rola nauczyciela i mentora,
- Zarządzanie konfliktami,
- Inspirujące przywództwo,
- Praca zespołowa.
W Polsce podczas badań nad przywództwem 85% managerów przyznało, że umiejętności miękkie są równie ważne jak wiedza merytoryczna przy rozpatrywaniu czyjegoś awansu w organizacjach.
Czy zastanawiasz się jeszcze, czy to szkolenie jest Ci potrzebne, jeśli chcesz przesunąć się do przodu na linii Twojego osobistego sukcesu?
Jeśli:
- Prowadzisz start – up, działalność, firmę, oddział franczyzowy, zespół sprzedażowy w systemie MLM lub pracujesz dla organizacji prowadząc grupę ludzi,
- Chcesz na nowo, ponownie lub po raz pierwszy sformułować wizję, misję swojej firmy oraz poznać swój wewnętrzny cel,
- Marzysz, aby zbudować firmę, która osiąga sukces w swojej branży lub dziedzinie,
- Potrzebujesz bodźców, inspiracji lub umiejętności, aby rozwinąć swoją działalność, przychody i zarobki,
- Czujesz, że nie jesteś prawdziwym liderem – brak Ci pewności siebie i nie wzbudzasz szacunku,
- Chcesz w komfortowych warunkach rozwijać swoje osobiste kompetencje jako lider organizacji,
- Wiesz, że popełniłeś błędy w zarządzaniu i nie wiesz jak je naprawić…
Skorzystaj z 3-dniowego szkolenia Leadership – Mistrzowskie Przywództwo.
Cel:
- Określisz wizję i misję – Twoją osobistą w biznesie,
- Zdefiniujesz misję i wizję Twojego rozwoju biznesowego, wyznaczysz cele długo i krótkoterminowe,
- Dowiesz się kim jest skuteczny lider i w bezpiecznych warunkach będziesz mógł podsumować swoje kompetencje,
- Przepracujesz swoje przekonania o biznesie, sprzedaży, byciu przywódcą i zarabianiu pieniędzy,
- Zrozumiesz jak buduje się zespół doskonały i jakich ludzi chcesz gromadzić wokół siebie,
- Nauczysz się zarządzać pracą ludzi – delegować zadania, ustalać warunki, stawiać granice i egzekwować ich wykonanie,
- Dowiesz się jak komunikować się z ludźmi i jakich błędów unikać,
- Zrozumiesz – jakich zmian potrzebuje Twój biznes i TY!