Jak rozwijać firmę
dzięki social media
Dowiedz się jak skuteczniej pozyskiwać klientów, wykorzystując profile na portalach społecznościowych.
Cel edukacyjny szkolenia
Celem szkolenia jest zwiększenie konkurencyjności małych średnich i mikroprzedsiębiorstw, poprzez przekazanie najbardziej skutecznych praktyk używanych przez duże korporacje w social media. Na szkoleniu uczestnik pozna w jaki sposób zbudować własną markę w internecie używając znacznie mniejszego budżetu, a także będzie potrafił obiektywnie ocenić efekty prowadzonych działań. Docelowo zwiększy to jego rozpoznawalność, przede wszystkim na rynku lokalnym, a także poprawi wiarygodność i profesjonalizm.
Uczestnik zdobędzie niezbędne w dzisiejszych czasach umiejętności prowadzenia samodzielnie podstawowego marketingu w social media, a tym samym zdobędzie umiejętność wyróżnienia się z branży. Będzie również znał podstawowe wymagania we współpracy z agencjami reklamowymi, dzięki czemu późniejsza współpraca i dalsze zwiększanie popularności będzie przebiegało z najlepszym możliwym skutkiem. Dodatkowo otrzyma pomoc w przygotowaniu pomysłu na własną komunikację online, aby jak najszybciej poprawić wizerunek własnej firmy w internecie. Szkolenie jest nastawione na pracę na przykładach uczestników i odpowiedzi na ich pytania oraz problemy.
Ramowy program szkolenia
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm i ich pracowników zainteresowanych mediami społecznościowymi w firmie.
Efekty kształcenia
Korzyści dla uczestników szkolenia:
1. Możliwość konsultacji indywidualnych z trenerem,
2. Praktyczne rozeznanie w aktualnych trendach i kierunkach rozwoju komunikacji internetowej,
3. Wiedza z zakresu funkcjonowania i działania Social Media,
4. Wiedza związana z prowadzeniem działań marketingowych w sieci,
5. Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy na temat mediów społecznościowych w perspektywie praktycznego wykorzystania w komunikacji firmy,
6. Zdobycie praktycznych informacji związanych z redakcją tekstów i tworzeniem treści w social media,
7. Wiedza dotyczącej analizowania statystyk, monitorowania marki w social media,
Harmonogram
Dzień 1
10:00 – 11:00 Wprowadzenie: jak zamienić się z klienta w sprzedawcę w Social Media
11:00- 12:30 Social Media w praktyce – Facebook
12:30 – 13:30 Przerwa obiadowa
13:30 – 14:30 Facebook
14:30 – 18:00 Instagram
Dzień 2
10:00 – 12:00 Facebook Ads – najskuteczniejsze narzędzie reklamowe w internecie, konfiguracja i podstawy używania
12:00 – 13:00 Przerwa obiadowa
13:00 – 14:00 Dobre praktyki
14:00 – 17:30 Przydatne narzędzia i sposoby natworzenie treści
17:30 – 18:00 Podsumowanie i rozdane certyfikatów
„Świetny content jest najlepszym narzędziem sprzedażowym na świecie.” – Marcus Sheridan
Kto prowadzi szkolenie?
Tomasz Więch
Obszar specjalizacji: Wdrażanie najnowszych skutecznych działań w social media w codzienną komunikację MŚP.
Doświadczenie zawodowe: Ponad 150.000 zł obsłużonego budżetu w reklamach na Facebook dla MŚP, pracował dla branży fryzjerskiej, kosmetycznej, deweloperskiej, sportowców zawodowych, firm szkoleniowych, aplikacji mobilnych, sklepów internetowych, fotografów, producentów mebli i wielu wielu innych.
Doświadczenie szkoleniowe: Długoletnia praktyka trenerska w zakresie social media.