fbpx

Jak rozwijać firmę

dzięki social media

Dowiedz się jak skuteczniej pozyskiwać klientów, wykorzystując profile na portalach społecznościowych.

26-27 października, Rzeszów

Cel edukacyjny szkolenia

Celem szkolenia jest zwiększenie konkurencyjności małych średnich i mikroprzedsiębiorstw, poprzez przekazanie najbardziej skutecznych praktyk używanych przez duże korporacje w social media. Na szkoleniu uczestnik pozna w jaki sposób zbudować własną markę w internecie używając znacznie mniejszego budżetu, a także będzie potrafił obiektywnie ocenić efekty prowadzonych działań. Docelowo zwiększy to jego rozpoznawalność, przede wszystkim na rynku lokalnym, a także poprawi wiarygodność i profesjonalizm.

Uczestnik zdobędzie niezbędne w dzisiejszych czasach umiejętności prowadzenia samodzielnie podstawowego marketingu w social media, a tym samym zdobędzie umiejętność wyróżnienia się z branży. Będzie również znał podstawowe wymagania we współpracy z agencjami reklamowymi, dzięki czemu późniejsza współpraca i dalsze zwiększanie popularności będzie przebiegało z najlepszym możliwym skutkiem. Dodatkowo otrzyma pomoc w przygotowaniu pomysłu na własną komunikację online, aby jak najszybciej poprawić wizerunek własnej firmy w internecie. Szkolenie jest nastawione na pracę na przykładach uczestników i odpowiedzi na ich pytania oraz problemy.

Ramowy program szkolenia

1. Wprowadzenie: jak zamienić się z klienta w sprzedawcę w Social Media
– Specyfika i istota mediów społecznościowych
– Aktualne trendy
– Najczęstsze powody kiepskiej jakości profili
– Analiza potrzeb uczestników (czy robili wideo, czy mają fanpage, co tworzą do internetu itd)
2. Social Media w praktyce
Facebook
– Informacje o podmiocie świadczącym usługę
– Cel usługi
– Szczegółowe informacje o usłudze
– Jak prowadzić profil prywatny aby był naszą wizytówką
– Jak za darmo skierować klientów na fanpage
– Jak skonfigurować fanpage aby był ciekawszy niż inne z branży
– W jaki sposób pisać aby zrobić to szybko i skutecznie
– Sposoby na łatwe wyróżnienie się w branży
– W jaki sposób rozmawiać w komentarzach aby zachęcać do angażowania się
– Jak często i w jakich godzinach publikować
– Pomysły na wpisy – czyli co Twoi fani będą chcieli chętniej “klikać”
– Jak działać na grupach dyskusyjnych – najskuteczniejsze darmowe narzędzie reklamowe
– Jak mierzyć skuteczność Fanpage, czy liczbą like, czy komentarzy, czy zasięgiem
– Dlaczego przycisk Promuj Post to zły pomysł
– Pytania i wątpliwości uczestników
Instagram
– Zasady działania portalu – co robić aby się nie ośmieszać
– Założenie profilu
– Konfiguracja podstawowych informacji
– Różnice pomiędzy Facebookiem a Instagramem
– Działanie NewsFeed, Insta Stories, wiadomości prywatnych i komentarzy
– Pomysły i gotowe strategie działania na przykładach uczestników
– Błędy i złe praktyki innych użytkowników – jak nie dać się nabrać
Facebook Ads – najskuteczniejsze narzędzie reklamowe w internecie, konfiguracja i podstawy używania
– Poprawna konfiguracja i połączenie Facebook Instagram oraz Managera Firmy
– Przegląd krok po kroku podstaw narzędzia reklamowego
– Praktyczne uruchomienie 2 podstawowych kampanii, wraz ze wskazówkami jak je monitorować
– Inspiracje dopasowane do potrzeb uczestników, na przykładzie ich branży – Rozbudowane możliwości systemu reklamowego (remarketing, remarketing dynamiczny, niestandardowe grupy odbiorców, reklama do bazy telefonicznej, bazy mailowej, reklama do osób oglądających nasze wideo, reklama po geolokalizacji itp)
– Raportowanie, czyli kiedy kampania reklamowa działa a kiedy nie
3. Dobre praktyki
O co pytać agencję reklamową podczas współpracy
– Jakich zachowań należy unikać w prowadzeniu social media w firmie
– Ile kosztują przeciętnie usługi reklamowe na rynku i jak wybrać rozsądnie
– Pomysły na publikacje
4. Przydatne narzędzia i sposoby na tworzenie treści
– Lista najskuteczniejszych darmowych narzędzi dostępnych online
– Omówienie sposobów tworzenia treści
– Lista darmowych serwisów pomocnych w pozyskaniu materiałów i inspiracji

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm i ich pracowników zainteresowanych mediami społecznościowymi w firmie.

Efekty kształcenia

Korzyści dla uczestników szkolenia:

1. Możliwość konsultacji indywidualnych z trenerem,

2. Praktyczne rozeznanie w aktualnych trendach i kierunkach rozwoju komunikacji internetowej,

3. Wiedza z zakresu funkcjonowania i działania Social Media,

4. Wiedza związana z prowadzeniem działań marketingowych w sieci,

5. Uporządkowanie i poszerzenie wiedzy na temat mediów społecznościowych w perspektywie praktycznego wykorzystania w komunikacji firmy,

6. Zdobycie praktycznych informacji związanych z redakcją tekstów i tworzeniem treści w social media,

7. Wiedza dotyczącej analizowania statystyk, monitorowania marki w social media,

Harmonogram

26 października

10:00 – 11:00 Wprowadzenie: jak zamienić się z klienta w sprzedawcę w Social Media

11:00- 12:30 Social Media w praktyce – Facebook

12:30 – 13:30 Przerwa obiadowa

13:30 – 14:30 Facebook

14:30 – 18:00 Instagram

 

27 października

10:00 – 12:00 Facebook Ads – najskuteczniejsze narzędzie reklamowe w internecie, konfiguracja i podstawy używania

12:00 – 13:00 Przerwa obiadowa

13:00 – 14:00 Dobre praktyki

14:00 – 17:30 Przydatne narzędzia i sposoby natworzenie treści

17:30 – 18:00 Podsumowanie i rozdane certyfikatów

Świetny content jest najlepszym narzędziem sprzedażowym na świecie.” – Marcus Sheridan

Kto prowadzi szkolenie?

Tomasz Więch

Obszar specjalizacji: Wdrażanie najnowszych skutecznych działań w social media w codzienną komunikację MŚP.

Doświadczenie zawodowe: Ponad 150.000 zł obsłużonego budżetu w reklamach na Facebook dla MŚP, pracował dla branży fryzjerskiej, kosmetycznej, deweloperskiej, sportowców zawodowych, firm szkoleniowych, aplikacji mobilnych, sklepów internetowych, fotografów, producentów mebli i wielu wielu innych.

Doświadczenie szkoleniowe: Długoletnia praktyka trenerska w zakresie social media.

Gdzie i kiedy?

26-27 listopada

Hotel Grein

Al. Rejtana 1 35-326 Rzeszów

Czas trwania szkolenia:  16 godzin

Liczba miejsc: 22

 

Bilet w cenie: 2 952,00 zł*

*Szkolenie z możliwością dofinansowania

Brak szczególnych wymagań wstępnych.

Szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.

Zadzwoń do nas

+48 733 250 350

Napisz do nas

kontakt@spatiumdg.pl