Skuteczne Techniki Sprzedaży
Naucz się zwiększyć swoją sprzedaż
Cel edukacyjny szkolenia
Najważniejszą wartością dla uczestników z udziału w tym szkoleniu jest to, że po jego ukończeniu uczestnicy zwiększą swoją skuteczność sprzedażową. Ich skuteczność ma szanse wrosnąć głównie dlatego, że będą potrafili świadomie realizować proces sprzedaży od momentu akwizycji (czyli umiejętnego pozyskiwania Klienta) aż do momentu finalizacji procesu sprzedaży (czyli złożenia zamówienia przez klienta). Dzięki szkoleniu sprzedawcy będą realizowali swoje cele szybciej, łatwiej i przez to będą pozytywnie wpływać na wynik finansowy firmy.
Ramowy program szkolenia
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm i ich pracowników, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową.
Efekty kształcenia
Najważniejszą wartością dla uczestników z udziału w tym szkoleniu jest to, że po jego ukończeniu uczestnicy zwiększą swoją skuteczność sprzedażową. Ich skuteczność ma szanse wrosnąć głównie dlatego, że będą potrafili świadomie realizować proces sprzedaży od momentu akwizycji (czyli umiejętnego pozyskiwania Klienta) aż do momentu finalizacji procesu sprzedaży (czyli złożenia zamówienia przez klienta). Dzięki szkoleniu sprzedawcy będą realizowali swoje cele szybciej, łatwiej i przez to będą pozytywnie wpływać na wynik finansowy firmy.
Harmonogram
Dzień 1
10:00 – 10:30 Psychologia osobowości klienta
10:30- 10:45 Przerwa
10:45 – 12:00 Psychologia osobowości klienta – podziały podejmowania decyzji
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 13:30 Badanie Potrzeb Klienta cz 1 – zadawanie pytań
13:30- 14:30 Przerwa obiadowa
14:30 – 16:00 Badanie Potrzeb Klienta cz 2 – techniki FOP, 3P, SPIN
16:00 – 16:15 Przerwa
16:15 – 18:00 Poligon Doświadczalny – ćwiczenia
Dzień 2
10:00 – 11:30 Skuteczna prezentacja handlowa na bazie analizy potrzeb
11:30 – 11:45 Przerwa
11:45 – 13:00 Język korzyści i język perswazji
13:00 – 13:15 Przerwa
13:15 – 14:00 Poligon doświadczalny gra „gwoździe”
14:00 – 15:00 Przerwa obiadowa
15:00- 16:15 Zamknięcie sprzedaży – 11 technik
16:15 – 16:30 Przerwa
16:30 – 18:00 Podsumowanie (pomost warsztatowy) i rozdanie certyfikatów
„Prawdziwą sztuką sprzedaży jest udzielać klientom odpowiedzi na pytania ,których wcale nie zadali.” – Maciej Kielan
Kto prowadzi szkolenie?
Mateusz Mrozowski
Obszar specjalizacji: Sprzedaż, wystąpienia publiczne, motywacja zespołowa.
Doświadczenie zawodowe:Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy – AMP, AME) Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży. W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Ponad 17 wyróżnień handlowych za wyniki sprzedażowe. Publicysta ekspercki: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży… Autor: bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale” i „samotność lidera – historia sprzedawcy…” Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, Danone, PSA, PKP, Dr Irena Eris. Cerrad… Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski – Profesjonalny Trener Organizacji.
Doświadczenie szkoleniowe: Trener organizacji zgodny z MEN.