Moc synergii, czyli jak działają
wyjątkowe zespoły
Poznaj metody na tworzenie i prowadzenie skutecznych zespołów
Cel edukacyjny szkolenia
Podczas dwóch dni intensywnego warsztatu główny nacisk położony zostanie na rozwijanie kompetencji menadżerskich, oraz umiejętności team buildingowych, takich jak: delegowanie obowiązków, prowadzenie rozmowy monitorującej i oceniającej, oraz udzielanie informacji zwrotnej.
W aspekcie budowania zespołu uczestnicy poznają siłę efektywnej komunikacji pozbawionej agresji, oraz opanują modele zarządzania poprzez wzmacniający i korygujący feedback. Nauczą się eliminować szumy komunikacyjne, zarządzać zmianą, oraz konfliktem w grupie. Poznają 4 najczęściej występujące postawy pracowników wobec niezapowiedzianej zmiany i dowiedzą się w jaki sposób tworzyć w firmie atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy. Na koniec poznają siłę 5 fundamentów
zespołowości profesora Lencioniegoi nauczą się implementować ten model w swoich firmach.
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:
– Jakie są podstawowe kompetencje menadżerskie niezbędne do efektywnej pracy z zespołem.
– W jaki sposób skutecznie delegować obowiązki.
– Jak prowadzić rozmowy monitorujące i oceniające pracownika.
– W jaki sposób udzielać korygującej i wzmacniającej informacji zwrotnej.
– Jak umiejętnie pracować z emocjami ludzi by zminimalizować ryzyko konfliktu w zespole.
– Jak pracować ze zmianą i postawami, jakie wobec niej przyjmują członkowie zespołu.
– Jak stworzyć w firmie atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy.
– Jakie są 4 podstawowe stanowiska wobec niezapowiedzianej zmiany i jak umiejętnie nimi zarządzać.
– Jak działa 5 fundamentów zespołowości profesora Lencioniego i w jaki sposób skutecznie zaimplementować ten model w swoim zespole.
Ramowy program szkolenia
Grupa docelowa
Warsztat przygotowany z myślą o właścicielach firm, oraz osobach zajmujących dyrektorskie i menadżerskie stanowiska, wymagające pracy z zespołem.
Efekty kształcenia
1. Zwiększenie wydajności pracy zespołu.
2. Zmniejszenie ilości konfliktów w zespole, co bezpośrednio przekłada się na wzmocnienie teamu i podniesienie jakości jego pracy.
3. Umiejętne budowanie zaufania i poczucia odpowiedzialności w zespole.
4. Zarządzanie talentami.
5. Szybkiego i skutecznego reagowania w obliczu niezapowiedzianej zmiany w firmie.
6. Zarządzanie emocjami i poziomem stresu pracowników.
Harmonogram
Dzień 1
10:00 – 10:15 Wprowadzenie, przedstawienie trenera
10:15- 11:00 Ćwiczenie zapoznawcze „podobieństwa i różnice”
11:00 – 12:00 Projekt zespołowy „fundament współpracy” + omówienie
12:00 – 13:30 Projekt konstrukcja w procesie + omówienie
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa
14:30- 18:00 Zarządzanie konfliktem i budowanie wspierających relacji w miejscu pracy
Dzień 2
10:00 – 11:30 Gra symulacyjna „pole minowe” + omówienie
11:30 – 13:15 Kwadrat percepcji oraz obejście
13:00 – 14:15 Przerwa obiadowa
14:15 – 15:30 Poziomy neurologiczne diltsa i mocna piątka
15:30 – 18:00 Kanon postaw i zachowań, oficjalne zakończenie projektu
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces.” – Henry Ford
Kto prowadzi szkolenie?
Piotr Cielecki
Obszar specjalizacji: Prelekcje motywacyjne dla biznesu, Neurokomunikacja i neurosprzedaż. Inteligencja emocjonalna. Executive coaching. Budowanie skutecznych zespołów. Nowoczesne techniki sprzedażowe. Tworzenie kultury organizacyjnej, oraz integrowanie zespołów. Perswazyjne wystąpienia publiczne i biznesowe. Budowanie silnej i rozpoznawalnej
marki. Efektywna komunikacja wpływu. Specjalistyczne warsztaty dla kadry menadżerskiej z zakresu przywództwa i zarządzania zmianą. Przeprowadzanie zespołu przez proces zmiany. Challenger sale.
Doświadczenie zawodowe: Ekspert neurokomunikacji i neurosprzedaży. W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla
Na przestrzeni dziesięciu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Jest autorem nowatorskich rozwiązań, dedykowanych pracownikom zajmującym specjalistyczne i menadżerskie stanowiska. Twórca autorskich programów treningowych Klucze do Zmiany i Masters of Communication, łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych. Przeprowadził przez indywidualny proces coachingowy 400 menadżerów, prezesów i dyrektorów krajowych oraz światowych spółek, oraz poprowadził ponad 1379 dni szkoleniowych z zakresu budowania zespołu i innych kompetencji menadżerskich. Jego misją jest zrobienie ze świata lepszego miejsca poprzez skuteczne rozwijanie potencjału jego partnerów biznesowych.
Doświadczenie szkoleniowe: W ciągu ostatnich 3 miesięcy poprowadził warsztaty, prelekcje motywacyjne, szkolenia i sesje coachingowe między innymi dla: Mercedes Benz, McDonald’s, HUAWEI Polska, Johnson & Johnson, Danone, Orange, BSH Home Appliances Group – POLAND, Samsung, Nationale Nederlanden, Credit Agricole, Philips, Geberit, Swatch Group, PKN ORLEN, Spatium Development Group, Bank Pocztowy, WWF, Sandoz , Servier , Beko, BGŻ PNP Paribas.