Obszar specjalizacji: Budowanie wizerunku firm i osób w mediach oraz sieci.
Budowanie strategii marketingowych oraz kampanii reklamowych oraz społecznych.
Współpraca przy realizacji ogólnopolskich kampanii reklamowych dla grupy TVN.
Obsługa firm i osób publicznych z branży medyczno-kosmetycznej.
Specjalizuje się w rozwiązaniach zwiększających efektywność i sprzedaż, przygotowanych specjalnie dla branży beauty i nie tylko.
Doświadczenie zawodowe: Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie, specjalizacja menadżerska, posiada 10-letnie doświadczenie zawodowe w branży w m.in: budowaniu wizerunku firmy i osoby, reklamie w sieci internet.
Menadżer ogólnopolskiej sieci szkół kosmetycznych BROADWAY BEAUTY, w tym zrealizowane projekty organizacja konferencji ALL ABOUT BROW – krajowa w Warszawie, międzynarodowa w Amsterdamie, organizatorka eventów oraz konferencji szkoleniowych.
Szkoleniowiec w BROADWAY BEAUTY COLLEGE i wykładowca GWSH, obecnie właściciel agencji interaktywnej BRAND ATELIER.
Doświadczenie szkoleniowe: Od 2014 roku szkolę w zakresie budowania wizerunku marki w branży kosmetycznej.
Kreuję i wdrażam strategie marketingowe w tym realizuję kampanie reklamowe dla branży.
Kreuję i zarządzam wizerunkiem osób publicznych z branży kosmetycznej z wykorzystaniem mediów tradycyjnych jak i Internetu w tym mediów społecznościowych.