Zarządzanie rozpatrywaniem reklamacji w działalności dystrybutora ubezpieczeń
Ramowy program usługi
Regulacje dotyczące rozpatrywania reklamacji wynikające z ustawy o dystrybucji.
Procedura rozpatrywania skarg i reklamacji wynikająca z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń. pojęcia reklamacji podmioty zobowiązane do rozpatrywania reklamacji
Procedury i sankcje za nieprawidłowe rozpatrzenie reklamacji.
- sposób składania reklamacji
- forma odpowiedzi na reklamację i termin rozpatrzenia
- skutek niedochowania terminu rozpatrzenia reklamacji
Wzory, protokoły rejestru reklamacji oraz obowiązki sprawozdawcze.
Cel szkolenia
Szkolenie przygotowuje uczestników do prawidłowego stosowania nowych regulacji dotyczących
procedur i rozpatrywania reklamacji oraz skarg klientów
Dzięki szkoleniu uczestnik
- Wyróżnia aspekty prawne dotyczące rozpatrywania reklamacji
- Definiuje procedury reklamacji
- Charakteryzuje trudne sytuacje podczas reklamacji
- Stosuje wzory, protokoły rejestru reklamacji
- Stosuje procedury zbierania i rozpatrywania reklamacji i skarg klientów wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa
- Rozpatruje reklamację zgodnie z wymogami ustawy
- Stosuje metody pozwalające na skuteczne, asertywne odpowiadanie na krytykę klienta
- Kieruje się najlepiej pojętym dobrem Klienta
- Postępuje profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych
- Zapewnia bezpieczeństwo obsługi oparte na nowych wytycznych Ustawy
Kto prowadzi szkolenie?
Rafał Przybylski
Trener z 15-letnim doświadczeniem, przedsiębiorca-swoją pierwszą firmę otworzył 2009 roku. Centrum Rozwojowe Evolver 2014 rok. Obecnie prezes zarządu Apollo Technologies Polska Sp. z o.o. 2004-2008 pracował w firmie Ergo Hestia jako agent ubezpieczeniowy. Prowadzi szkolenia otwarte z rozwoju osobistego i biznesu szkolenia dla firm oraz coaching/doradztwo. Flagowe szkolenia, regularnie kilka razy w roku: Praktyk NLP, Master NLP, Trening Trenerski, Life coaching oraz Business coaching. Regularnie prowadzi szkolenia z Motywacji, Komunikacji, Sprzedaży, Negocjacji, Pewności siebie, Zarządzanie czasem, Kreatywności, Zarządzania projektami i zmianą. Prowadził gościnne wykłady na takich uczelniach jak Uniwersytet Śląski czy AGH w Krakowie. Wykształcenie: studia licencjackie. Pracuje jako trener między innymi dla Kraft Heinz Bank BZWBK, Opel, nazwa.pl, Hestia. W jego szkoleniach i coachingu wzięło udział ponad 5000 osób łącznie ponad 9000 h. W ostatnich 24 m-cach od planowanego rozpoczęcia usługi zrealizował ponad 200h szkoleniowych w ramach projektów sektorowych dla branży ubezpieczeniowej.
- Brak szczególnych wymagań wstępnych.
- Szkolenie z elementami warsztatu.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.