fbpx

Zarządzanie rozpatrywaniem reklamacji w działalności dystrybutora ubezpieczeń

 

Ramowy program usługi

Regulacje dotyczące rozpatrywania reklamacji wynikające z ustawy o dystrybucji.

Procedura rozpatrywania skarg i reklamacji wynikająca z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń. pojęcia reklamacji podmioty zobowiązane do rozpatrywania reklamacji

Procedury i sankcje za nieprawidłowe rozpatrzenie reklamacji.

  • sposób składania reklamacji
  • forma odpowiedzi na reklamację i termin rozpatrzenia
  • skutek niedochowania terminu rozpatrzenia reklamacji

Wzory, protokoły rejestru reklamacji oraz obowiązki sprawozdawcze.

 

Cel szkolenia

Szkolenie przygotowuje uczestników do prawidłowego stosowania nowych regulacji dotyczących
procedur i rozpatrywania reklamacji oraz skarg klientów

Dzięki szkoleniu uczestnik

  • Wyróżnia aspekty prawne dotyczące rozpatrywania reklamacji
  • Definiuje procedury reklamacji
  • Charakteryzuje trudne sytuacje podczas reklamacji
  • Stosuje wzory, protokoły rejestru reklamacji
  • Stosuje procedury zbierania i rozpatrywania reklamacji i skarg klientów wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa
  • Rozpatruje reklamację zgodnie z wymogami ustawy
  • Stosuje metody pozwalające na skuteczne, asertywne odpowiadanie na krytykę klienta
  • Kieruje się najlepiej pojętym dobrem Klienta
  • Postępuje profesjonalnie w kontaktach interpersonalnych
  • Zapewnia bezpieczeństwo obsługi oparte na nowych wytycznych Ustawy

Kto prowadzi szkolenie?

Rafał Przybylski

Trener z 15-letnim doświadczeniem, przedsiębiorca-swoją pierwszą firmę otworzył 2009 roku. Centrum Rozwojowe Evolver 2014 rok. Obecnie prezes zarządu Apollo Technologies Polska Sp. z o.o. 2004-2008 pracował w firmie Ergo Hestia jako agent ubezpieczeniowy. Prowadzi szkolenia otwarte z rozwoju osobistego i biznesu szkolenia dla firm oraz coaching/doradztwo. Flagowe szkolenia, regularnie kilka razy w roku: Praktyk NLP, Master NLP, Trening Trenerski, Life coaching oraz Business coaching. Regularnie prowadzi szkolenia z Motywacji, Komunikacji, Sprzedaży, Negocjacji, Pewności siebie, Zarządzanie czasem, Kreatywności, Zarządzania projektami i zmianą. Prowadził gościnne wykłady na takich uczelniach jak Uniwersytet Śląski czy AGH w Krakowie. Wykształcenie: studia licencjackie. Pracuje jako trener między innymi dla Kraft Heinz Bank BZWBK, Opel, nazwa.pl, Hestia. W jego szkoleniach i coachingu wzięło udział ponad 5000 osób łącznie ponad 9000 h. W ostatnich 24 m-cach od planowanego rozpoczęcia usługi zrealizował ponad 200h szkoleniowych w ramach projektów sektorowych dla branży ubezpieczeniowej.

 

  • Brak szczególnych wymagań wstępnych.
  • Szkolenie z elementami warsztatu.
  • Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.

Zadzwoń do nas

+48 733 250 350

Napisz do nas

biuro@spatiumdg.pl