Skuteczna komunikacja i perswazja w biznesie – forma zdalna
Poznaj metody i techniki komunikacji, dzięki której zdobędziesz nowych klientów
Cel edukacyjny szkolenia
Celem edukacyjnym jest zdobycie wiedzy z zakresu skuteczniej komunikacji oraz perswazji w biznesie. Uczestnicy poznają definicję skutecznej komunikacji oraz perswazji, a także nauczą się praktycznie wykorzystywać poszczególne narzędzia na co dzień. Poznają różnicę między powszechną formą komunikacji, a technikami komunikacji wykorzystywanymi w codziennych sytuacjach związanych z prowadzeniem biznesu. Nauczą się wykorzystywać w praktyce takie elementy jak aktywne słuchanie, mowa niewerbalna, mowa werbalna.


Uczestnicy poznają wpływ inteligencji emocjonalnej oraz poczucia własnej wartości na komunikację i perswazję w biznesie oraz dowiedzą się jak dokładnie wykorzystać te elementy, aby wzmocnić siłę swojego komunikatu. Uczestnicy szkolenia otrzymają sprawdzone techniki pozwalające rozwiązywać sytuacje konfliktowe. Nauczą się praktycznych form komunikacji i perswazji m.in. w takich sytuacjach jak podczas wykonywania zimnych telefonów, rozmów sprzedażowych, pozyskując polecenia do potencjalnych klientów i innych.
Ramowy program szkolenia
Grupa docelowa
Właściciele i pracownicy firm mający kontakt z klientem/partnerem biznesowym, przedsiębiorcy, kadra kierownicza i menadżerska, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy.
Efekty kształcenia
Wiedza:
Zna skutecznej komunikacji w biznesie
Zna definicje perswazji w biznesie
Wie jakie są różnice między komunikacją w życiu prywatnym i świadomą komunikacją w biznesie
Wie jakie jest znaczenie aktywnego słuchania w komunikacji biznesowej
Zna różnice między aktywnym słuchaniem a słyszeniem
Potrafi wymienić bariery w aktywnym słuchaniu
Zna etapy aktywnego słuchania w biznesie
Wie jakie jest znaczenie Inteligencji Emocjonalnej w biznesie
Wie jakie jest znaczenie poczucia własnej wartości w komunikacji biznesowej
Zna definicję mowy niewerbalnej
Zna elementy mowy niewerbalnej
Wie jakie znaczenie ma komunikacja niewerbalna w biznesie
Wie czym jest, jakich elementów dotyczy i dlaczego jest ważna umiejętna obserwacja swojego rozmówcy w biznesie
Wie jakie są cele indywidualne komunikacji i perswazji biznesowej
Wie czym jest komunikacja indywidualnie dopasowana do rozmówcy w biznesie
Zna struktury lingwistyczne stosowane w perswazji i komunikacji biznesowej
Wie czym są metaprogramy
Zna znaczenie asertywności w biznesie
Wie jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w biznesie
Wie co jest celem zbierania informacji na temat swojego rozmówcy
Wie jak zadawać właściwe pytania w celu osiągnięcia postawionego sobie celu w komunikacji biznesowej
Zna techniki komunikacji i perswazji stosowane w takich sytuacjach biznesowych jak m.in. podczas wykonywania zimnych telefonów, podczas prezentacji ofertowych, w obsłudze posprzedażowej, prosząc o polecenia
Kompetencje społeczne (postawy):
Świadoma komunikacja na każdym szczeblu i w różnorodnych sytuacjach biznesowych
Świadome wykorzystywanie narzędzi perswazji do osiągnięcia stawianych sobie celów w sposób etyczny
Profesjonalny poziom umiejętności porozumiewania się w rozmowach z pracownikiem, klientem, kontrahentem, partnerem biznesowym, dyrektorem, prezesem
Odpowiedzialność za siebie i przekazywany komunikat w sposób zrozumiały dla odbiorcy
Umiejętne, świadome i etyczne kierowanie rozmową w biznesie
Umiejętności:
Potrafi w praktyce rozróżniać świadomą komunikację od komunikacji nieświadomej
Potrafi w rozmowie zauważyć próbę wywierania wpływu na siebie ze strony rozmówcy
Potrafi świadomie kierować rozmową, aby osiągnąć swoje cele biznesowe
Umie świadomie wybrać w jaki sposób komunikować się w określonej sytuacji biznesowej
Potrafi wykorzystywać aktywne słuchanie w swojej komunikacji
Potrafi praktycznie wyeliminować swoje bariery związane z aktywnym słuchaniem
Potrafi przywołać wewnętrzny spokój i inne niezbędne emocje w komunikacji biznesowej
Potrafi utrzymać wysokie poczucie własnej wartości w procesie perswazji i komunikacji biznesowej
Potrafi świadomie wykorzystywać w praktyce narzędzia mowy niewerbalnej w perswazji i komunikacji w biznesie
Potrafi świadomie obserwować rozmówcę i zauważać znaczące sygnały mowy niewerbalnej z jego
strony, które mogą mieć znaczenie dla podejmowanych decyzji biznesowych
Stosuje w biznesie narzędzia perswazji i komunikacji werbalnej m.in. struktury lingwistyczne, metaprogramy
Potrafi wybrać i dopasować stosowane narzędzia komunikacji i perswazji do potrzeb danej sytuacji biznesowej
Potrafi być asertywny w biznesie
Umie porozumiewać się w sposób bezkonfliktowy
Umie rozwiązywać sytuacje konfliktowe w biznesie wykorzystując umiejętności świadomej komunikacji
Potrafi dobrać i wykorzystać odpowiednio dobrane pytania do osiągnięcia postawionego sobie celu komunikacji w biznesie
Potrafi praktycznie wykorzystywać narzędzia perswazji i świadomej komunikacji m.in. w takich sytuacjach jak zimne telefony, rozmowy sprzedażowe, prezentacje ofertowe, obsługa posprzedażowa, prośby o polecenie
Harmonogram
Dzień 1
10:00 – 11:00 Wprowadzenie do skutecznej komunikacji i perswazji w biznesie – forma zdalna na żywo
11:00- 12:00 Elementy świadomej komunikacji – forma zdalna na żywo
12:00 – 14:00 Aktywne słuchanie – forma zdalna na żywo
14:00 – 18:00 Inteligencja emocjonalna i poczucie wartości w komunikacji biznesowej – forma zdalna na żywo

Dzień 2
10:00 – 12:00 Mowa niewerbalna w biznesie – forma zdalna na żywo
12:00 – 16:00 Komunikacja werbalna i perswazja w biznesie – forma zdalna na żywo
16:00 – 18:00 Komunikacja w sytuacjach konfliktowych w biznesie – forma zdalna na żywo

Dzień 3
10:00 – 14:00 Perswazja w biznesie – forma zdalna na żywo
14:00 – 17:00 Świadoma komunikacja i perswazja w konkretnych sytuacjach biznesowych – forma zdalna na żywo
17:00 – 18:00 Podsumowanie i rozdanie certyfikatów – forma zdalna na żywo

„Dwa monologi nie czynią dialogu.” – Jeff Daly
Kto prowadzi szkolenie?
Karolina Mikulko
Obszar specjalizacji: Rozwój osobisty w zakresie umiejętności miękkich i sprzedażowych, zarządzanie emocjami, budowanie długotrwałych relacji z klientami, budowanie i zarządzanie zespołem oraz świadoma komunikacja interpersonalna.
Doświadczenie zawodowe: Ponad 400 godzin pracy indywidualnej coachingowej oraz ponad 800 godzin przeprowadzonych szkoleń otwartych i zamkniętych w zakresie umiejętności miękkich. Prowadząc od 2014 roku firmę zajmowała się także m.in. pozyskiwaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z klientami biznesowymi i indywidualnymi, sprzedażą bezpośrednią i telefoniczną oraz prowadziła prezentacje produktowe. Posiada doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem. W 2017 roku wystąpiła jako prelegentka podczas Akademii Law Busines Quality w Redzie, a w 2019 roku biorąc udział w projekcie „Diamenty Kobiecego Biznesu” uzyskała Dyplom Uznania za Wiarygodność Marki.
Doświadczenie szkoleniowe: Szkolenia rozwoju osobistego obejmujące umiejętności miękkie dla przedsiębiorców oraz zespołów sprzedażowych.
Gdzie i kiedy?
Czas trwania szkolenia: 24 godziny
Liczba miejsc: 15
Bilet w cenie: 3 600,00 zł*
*Szkolenie z możliwością dofinansowania
Brak szczególnych wymagań wstępnych.
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
W celu ustalenia terminu szkolenia prosimy o kontakt.